duskant sutherland


Lewe 101
Oktober 15, 2009, 8:25 vm
Filed under: Gedagtes

“…’n Groot deel van jou sit nog langs my op daardie klip in die Karoo…”

Na ‘n kort gesprek gister met ‘n meisie wat eiehandig verantwoordelik was vir my geloof in sielsmaats is dit hierdie opmerking wat by my vassteek. Ek het maande laas kontak met haar gehad, en met rede. Sy’s getroud. Lank lank gelede was ons saam kinders en het ons kaalvoet in die Karoo duskant Sutherland rondgeloop.

karoo_0002-edit

Daar was nooit meer as dit nie…so iets sou te menslik, te voorspelbaar wees. Ons het nagte-om op die klip gedroom en in ver sterrestelsels verdwaal. Ons het mekaar van die lewe geleer – sonder om ‘n woord te praat.

Vandag wonder ek waarheen daardie Karoopaadjie sou loop as Grootmenswees nie by die agterdeur kom klop het nie.

landscape3

13 Kommentaar so far
Lewer kommentaar

As ek nie jou naam op jou mail gesien het nie, kon ek sweer jy is H!!!

Maar ek is nie getroud nie.

Geez, scary stuff.

Kommentaar deur Skoor

Absoluut stunning foto. Skielik kan ek verstaan hoekom mense verlief kan raak op die barre Karoo.

Die skrywe laat my dink aan ‘n gedig van Robert Frost. As ek dit mag aanhaal:

Two roads diverged in a yellow wood,
And sorry I could not travel both
And be one traveler, long I stood
And looked down one as far as I could
To where it bent in the undergrowth;
Then took the other, as just as fair
And having perhaps the better claim,
Because it was grassy and wanted wear;
Though as for that, the passing there
Had worn them really about the same,

And both that morning equally lay
In leaves no step had trodden black
Oh, I kept the first for another day!
Yet knowing how way leads on to way,
I doubted if I should ever come back.

I shall be telling this with a sigh
Somewhere ages and ages hence:
two roads diverged in a wood, and I —
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference.

Kommentaar deur Xena Phoenix

Stunning pic!
Ja, grootword is toe nie so lekker nie.

Kommentaar deur kaalvoetinireen

Ek deel jou sentiment. Snaaks dat ‘n sekere deel van die aarde mens se menswees so kan opeis en jou telkens weer ontruk van jou daaglikse bestaan.

Kommentaar deur boerinballingskap

ditto.

Kommentaar deur Johan Swarts

Dis half “sad” 😦

Kommentaar deur Sonkind

Lyk my enige 101 laat mens maar terugverlang na die Trap der jeugd!

Kommentaar deur mykopop

Dankie vir die kompliment julle…Jip die Karoo maak mens nogals ver terug verlang…

Kommentaar deur duskant

Is daar Spoke Duskant Sutherland?

http://skoor.wordpress.com/2009/10/29/ek-spook-jy-spook/

Kommentaar deur Skoor

http://meermin.wordpress.com/2009/10/29/patent-regte/ gaan loer bietjie hierna

Kommentaar deur meermin

Dis memories wat uiteindelik ‘n groot deel van die lewe maak.

Kommentaar deur rosalindfranklin

Ek sou reken, my vriend, dat met Oktober 2010 redelik vinnig aan die nader kom, jy dit nie JAARLIKSE inskrywings wil maak nie, maar meer maandeliks?

Of het ‘n groot liefde jou vasgedruk en het jy vergeet van jou blog?

Kommentaar deur Skoor

Pragtige foto van ‘n wereld waar ek ook op baie klippe gesit en droom het.

Kommentaar deur Marile Cloete




Lewer kommentaar

