duskant sutherland


Ses maande se kiekies
Augustus 17, 2009, 2:34 nm
Filed under: Kiekies

d001

d002

d003

d004

d006

d007

d008

d009

d010

d012

d013

d014

d005

landscape38

4 Kommentaar so far
Lewer kommentaar

Jy bly ‘n meester met ‘n kamera! Ek kan sien dat vir van die foto’s jy vir die regte tyd moes wag sodat die lig net reg was, baie geduld.

Die een van die ou bakkie-wrak laat my dink aan Richard van der Westhuizen se song Nagel se Draai. En ook aan my kinderdae, waar daar gewoonlik so ‘n ou wrak iewers op die werf naby die kraal en die hoederhokke gelê het en ook sommer as speelplek gedien het.

Kommentaar deur mykopop

As bg. die resultaat is, dink ek jy moet maar meer gereeld blogverlof neem! 🙂

Kommentaar deur boerinballingskap

Wow dit is uitstekende foto’s !

Kommentaar deur meermin

Wicked! Hulle is almal blêddie mooi, laat my so verlang….

Kommentaar deur henno




Lewer kommentaar

