duskant sutherland


En dis nou ses maande later*
Augustus 12, 2009, 4:36 nm
Filed under: Gedagtes

Ek’s terug.

Na ‘n bloghiatus van amper 6 maande het ek vanmiddag dwaal-dwaal weer hier duskant sutherland kom rondspeel. Die werf het ek gemis…ek ruik die woorde in die stof…ek sien al die ou bekende gesigte in die portretrame in die huis.

Ek’s terug ja. Nou moet ek sommer uit die staanspoor verduidelik dat my afwesigheid nie aan enige spesifieke rede toegeskryf kan word nie. Baie werk? Ja. Navorsing? Ook. Maar soms gebeur dit dat mens ‘n boek sommer een aand toemaak en in jou agterstuiwer weet jy gaan nie gou weer daaruit lees nie…dis eers klaar. So was dit ook met duskant sutherland. Sonder seremonie en fanfare het ek eendag besluit om nie my weeklikse bloginskrywings te skryf nie. Toe weer. En die hibernasie het langer aangehou as wat ek vermoed het.

Jis, ses maande is kripties lank…dit beslaan genoeg dae dat mens weer heel anders lewe en dink. Verloofdes troue, ander skei. Vriende gaan dood en broerskinders word gebore. Kontinente reis nader aan jou en nuwe musiek vind rusplek in jou siel. Ses maande. ‘n Lewensprecis.

Ai, dis lekker om terug te wees!

nk3

*Met erkenning aan Johan Swarts

landscape38

8 Kommentaar so far
Lewer kommentaar

Welkom terug! 🙂

Kommentaar deur Johan Swarts

Yep, welkom! 😉

Kommentaar deur boendoe

Goe om jou weer terug te he!

Kommentaar deur boerinballingskap

Dis baie gaaf dat jy terug is.

Kommentaar deur Bertus!

Amper wou ek sê Van waar, Gehasi, maar nou het jy darem verduidelik! Welkom terug, dit sal lekker wees om weer gereeld lees of kyk wat jy het om te deel.

Kommentaar deur mykopop

So baie het al gekom en gegaan, maar dis altyd lekker om ‘n bekende terug te verwelkom! Hoop jy loop nie gou weer nie 🙂

Kommentaar deur Sonkind

Terug is een ding. Skryf ‘n ander 😉

Maar welkom terug!

Kommentaar deur Emil

Dankie julle, goed om terug te wees, en elkeen van julle te “sien” 🙂 . Jaja, waar woorde, Emil! 🙂

Kommentaar deur duskant




Lewer kommentaar

