duskant sutherland


Die Boek se Afrikaanse tande (al porrende)
Maart 11, 2009, 9:00 vm
Filed under: Goeters

por

‘n Mens kan gerus met ‘n breë smile ‘n pluimpie aan die nuwe Afrikaanse Facebookkoppelvlak toedig.

Is ek toe nou vanmore drie keer “geknyp”, waarna ek twee daarvan beantwoord het met ‘n lekker “por”!
Ditsem, ek hou daarvan!

landscape32

6 Kommentaar so far
Lewer kommentaar

Hehe! Dis oulik. Ek sal bietjie gaan loer 😉

Kommentaar deur kaalvoetinireen

Ek purr sommer van lekker.

Kommentaar deur Emil

😆 Ek was verlore vir ‘n dag of wat. Het egter lekker geglimlag deurentyd!

Kommentaar deur demoerin

Duskant baie geluk met jou verjaarsdag! Mag die jaar vir jou net mooi dinge inhou en ek hoop jy word vandag uit jou skoene bederf!
Groete

Kommentaar deur Wipneus!

Ek was eers half verward met die Afrikaans, maar nou’s dit vir my lekker.

Kommentaar deur netjane

lmga lekker dag vir jou !!

Kommentaar deur meermin




Lewer kommentaar

